Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Heist Kebab. Meer weten? Ontdek meer
Joren
20 jun 2026 om 19:14
Lekker
Wendy
18 jun 2026 om 18:48
Was goed en op tijd.
Danial
5 jun 2026 om 1:55
Snelle levering
Elkhateb
4 jun 2026 om 18:42
Bedankt voor de heerlijke pizza en de snelle bezorging
Stefanie
17 mei 2026 om 21:39
Helemaal prima!
Fleur
10 mei 2026 om 10:30
Het was heel lekker
pieterjan
10 mei 2026 om 3:08
Was helemaal slecht gelopen. Ik vraag voor te leveren. De zaak is dicht dus ze zeggen dat ik kwam ophalen. Ik heb uiteindelijk €18 betaald voor een pizza die ik nooit heb gezien. Leuk!!
Manuela
2 mei 2026 om 17:25
dit keer was mijn broodje met frietjes koud, dit is de eerste keer
Stef
3 apr 2026 om 20:44
Lekkere durum, snellere levering als gevraagd, niks op aan te merken
Paul
28 mrt 2026 om 20:52
Zeer lekker, goed verzorgd. Echt een aanrader!!!
Ianna
27 mrt 2026 om 22:08
Eten was heerlijk, en het was super lekker en goede service.