HEIST KEBAB

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 456 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Heist Kebab. Meer weten? Ontdek meer

20 jun 2026 om 19:14 Lekker
18 jun 2026 om 18:48 Was goed en op tijd.
5 jun 2026 om 1:55 Snelle levering
4 jun 2026 om 18:42 Bedankt voor de heerlijke pizza en de snelle bezorging
17 mei 2026 om 21:39 Helemaal prima!
10 mei 2026 om 10:30 Het was heel lekker
10 mei 2026 om 3:08 Was helemaal slecht gelopen. Ik vraag voor te leveren. De zaak is dicht dus ze zeggen dat ik kwam ophalen. Ik heb uiteindelijk €18 betaald voor een pizza die ik nooit heb gezien. Leuk!!
2 mei 2026 om 17:25 dit keer was mijn broodje met frietjes koud, dit is de eerste keer
3 apr 2026 om 20:44 Lekkere durum, snellere levering als gevraagd, niks op aan te merken
28 mrt 2026 om 20:52 Zeer lekker, goed verzorgd. Echt een aanrader!!!
27 mrt 2026 om 22:08 Eten was heerlijk, en het was super lekker en goede service.